Välj en sida

SÅ FUNKAR DET

När du beställer mat från oss för din träning, lagar våra kockar mat för hela din träningsvecka. Vi levererar sedan hela vägen hem till dörren, utan fraktkostnad.

Följ stegen här under för att se hur du ska gå tillväga.

Beställ

Välj önskat antal matlådor i shoppen och boka sedan önskad tidsram för leverans eller avhämtning i kassan.

Vi gör vårt jobb

Våra kockar lagar maten. Om du lagt din beställning innan tisdag 16:00 levereras maten samma vecka.

Värm och Avnjut

Luta dig tillbaka nöjd med att måltidsplaneringen för hela veckan är klar! Värm maten i den mikrosäkra matlådan och njut.

FAQ

Vanliga frågor

Vart levererar ni?

Vi levererar till större delen utav Skåne. Fyll i ditt postnummer i kassan för att se om vi levererar till din adress. 

Hur fungerar leveranserna?

Maten levereras med kylbil direkt hem till dörren för att säkerställa att kylkedjan hålls. I god tid innan leverans får du en tidsram på 1,5 timme för leverans. När det sedan närmar sig har du möjlighet att följa föraren online, i realtid.

Kan jag hämta maten själv?

Möjlighet till avhämtning finns på Stadionmässan i Malmö. Välj leveransmetoden “Avhämtning” i kassan för att se tillgängliga tider för avhämtning.

Finns det möjlighet att beställa glutenfritt/laktosfritt?

För att beställa en glutenfri eller laktosfri meny, kontakta oss på info@traningsmat.se

Hur fungerar prenumerationen?

När du beställer en prenumerationsprodukt från Traningsmat.se gäller prenumerationen fram tills uppsägning. Prenumerationen löper i en period om sju dagar och du debiteras veckovis i förskott. Efter två leveranser kan du kan avsluta prenumerationen när du vill från din kontosida eller genom att kontakta oss på info@traningsmat.se med önskemål om uppsägning. För att uppsägningen ska gälla den aktuella veckan måste den genomföras senast tisdagar 16:00.

Vilket ursprung har köttet i era rätter?

Allt nötkött, fläskkött och kyckling kommer från inom EU.

Går det att få leverans varannan vecka?

För att få leverans varannan vecka behöver du bara skriva “önskar leverans varannan vecka” i ordernoteringar i kassan, så löser vi resten.

Kan jag reklamera mitt köp?

Vi är mycket noggranna under produktion och leverans av din mat och matlådorna håller hög kvalité. Skulle du önska reklamera på grund av fel på produkterna? Kontakta oss på epost senast två dagar efter leverans på: info@traningsmat.se

Var kan jag vända mig för andra frågor?

Kontakta gärna oss på epost på: info@traningsmat.se